• עדי רוזנולד-דנטס

נעים מאוד, CTA

אם בעבר מטרתם של אנשי פרסום היתה לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע פעולה כלשהי באמצעות פרסומת בטלוויזיה, פלייר בתיבת הדואר או ג׳ינגל מדבק ברדיו, הרי שהיום אנחנו מקצים נתח מכובד ממאמצינו ומשאבינו לדרך הדיגיטלית. הרשו לנו לחדד את עניין ההנעה לפעולה. בפשטות, הנעה לפעולה היא ההכוונה הזו שאתם נותנים לקהל היעד שלכם על מנת לעורר בו תגובה ולעודד אותו לבצע את הפעולה שרצינו מלכתחילה. אז ה-CTA (שזה Call To Action) יכולה וצריכה להימצא באתרי אינטרנט, בדפי נחיתה, במודעות וברשתות החברתיות. זה יכול להיות בעזרת תמונה, כפתור, קישור או כל דבר אחר שיסייע לקהל היעד להבין מה הוא צריך לעשות.

כמה נקודות פשוטות שתוכלו לקחת בחשבון כשאתם מתכננים את הCTA שלכם: עיצוב עיצוב טוב, מקצועי ומושך יעשה עבורכם לא מעט מהעבודה, יעורר את הסקרנות ויעשה גם ״קיצי״ לתשומת הלב. צבעוניות, מקוריות ושמירה על השפה הויזואלית של המותג שלכם - הם שלושת הMustים שצריכים לבוא לידי ביטוי. עוד טיפה? פונט. גופן מעניין וקריא הוא משהו ששווה להשקיע בו. הטבה הטבה יכולה להיות כל צ׳ופר שיגרום לגולש להרגיש שכדאי לו כאן ועכשיו, כמו למשל 30% הנחה, מתנה על כל הזמנה ודומיהן. עוד טיפה? הגבילו בזמן על מנת לתת מסגרת להטבה שלכם. חינם!!! מילים כמו חינם, חודש ניסיון וללא תשלום עשויות לעזור לכם, אם רלוונטי לעסק שלכם, לתדמית ולצרכי העסק. לווא דווקא ״שלח״ השקעתם בעיצוב, חשבתם על הטבה ואפילו שילבתם חודש ניסיון? תותחים. רגע לפני שאתם מבקשים מהגולש שלכם ללחוץ על הכפתור שעושה לכם חם בלב, חישבו טוב טוב מה לכתוב עליו. כיתוב לא שגרתי על כפתורי השליחה יכולים להיות יופי של Deal Closer. נכון, זה היה ממש על קצה המזלג אבל למרות זאת כבר הבנו שיש לא מעט הוראות קריאה לפעולה עבור קהל היעד שלכם. עליכם לנתח ולהבין מי הלקוח הפוטנציאלי שלכם, מה מדבר אליו, מה הוא צריך וכך להתאים לו את ההנעה לפעולה המתאימה ביותר לשני הצדדים.

ווטסאפ