top of page
  • עדי רוזנולד-דנטס

כתיבה שיווקית | צילחות מסרים

כתיבה שיווקית פה, כתיבה שיווקית שם.

תכף יצמחו כאן מילים קטנטנות כאלה מרוב שהמושג הזה נחרש.

ועכשיו בנימה רצינית: 

כתיבה שיווקית היא בעצם צורת ההגשה המילולית הנכונה והמתאימה לקהל היעד שלכם, כך שיוכל להתחבר, להבין ולהתעניין בשירות שאתם מציעים או המוצר שאתם מוכרים.

יכול להיות שאתם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה (ממש זאת שהסטנד-אפיסטים עושים ממנה מטעמים טרום-הקורונה), שיש לכם ניסיון מפה ועד זימבבואה האקזוטית, שאתם תותחי על בעולם התוכן שלכם…

אבל התוכן שלכם, זה הכתוב, לא עובר מסך.

אם המוצר שלכם מתואר בצורה שלא תגרום לגולש לרצות לדעת עליו, זו בעיה. אם השירות שלכם מוגש בצורה מונוטונית, שטוחה וחסרת ייחודיות, פספסתם.


אז מה עושים עם זה?

או שמבינים שהפיתרון המתאים לכם הוא למצוא את איש (או אשת) התוכן שיכתוב אתכם בול כפי שהייתם רוצים להיכתב, או שתשקיעו, תלמדו, תתמקצעו ותעשו הכי טוב שאתם יכולים. 

זה לא אומר שאתם לא יכולים לכתוב ״זר פרחים במבצע מיוחד לחג״. זה שאם תכתבו ״זר שיעיף לחמתך את הרולים וישאיר לך עודף מ-100״, יש סיכוי שהגולש יגיב אחרת. קפיש?

כל מה שנותר הוא למצוא את הקול שלכם (או של המותג שלכם) ואת הדרך הנכונה ביותר לבטא אותו בפני כל העולם וקהל היעד שלו.

שאלות? הבהרות? רצונות כמוסים? סתם רוצים להכיר אותנו יותר טוב?

bottom of page