top of page
תמיד אמרו לנו שתמונה שווה אלף מילים. העניין הוא שבעידן הרשתות החברתיות בפרט והשיווק הדיגיטלי בכלל, אלף המילים האלה הן אחד הכלים היעילים ביותר שכדאי לדעת איך לעשות בהם שימוש. 

בואו נגיד את האמת - יכול להיות שאתם אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, שיש לכם ניסיון עשיר ומרשים מפה ועד זימבבואה האקזוטית ושאתם תותחי על בעולמות התוכן שלכם, אבל התוכן שלכם, זה הכתוב, לא עובר מסך.

 

אנשים  כיום מחפשים את הדיוק והמיקוד, את הפיפס המיוחד שיתפוס את העין. אם המוצר שלכם מתואר בצורה שלא תגרום לגולש לרצות לדעת עליו, זו בעיה. אם השירות שלכם מוגש בצורה מונוטונית, שטוחה וחסרת ייחודיות, פספסתם.

מה עושים עם זה? 

או שמבינים שהפיתרון המתאים לכם הוא למצוא את איש (או אשת) התוכן שיכתוב אתכם בול כפי שהייתם רוצים להיכתב,

או שתשקיעו, תלמדו, תתמקצעו ותעשו הכי טוב שאתם יכולים. 

זה לא אומר שאתם לא יכולים לכתוב ״זר פרחים במבצע מיוחד לחג״, זה שאם תכתבו ״זר שיעיף לחמתך את הרולים וישאיר לך עודף מ-100״, יש סיכוי שהגולש יגיב אחרת.

פוסטים ששווה לכתוב-2.png

נעים מאוד, שמי עדי רוזנולד-דנטס ואני הרבה דברים. אני נשואה, אמא לתאומים בגיל העשרה ואמא מאמצת לכלבה אמביוונלטית. אני צמחונית, סקרנית, מקועקעת וכל כך אוהבת מילים.

כשהייתי בת 8 זכיתי בפרס הראשון בחיי על יצירה שכתבתי. אני זוכרת ששלחתי אותה בדואר לעיתון אצבעוני ויש מצב שהחזקתי אצבעות בערך שבועיים.

מאז לא הפסקתי לכתוב - לחברות גדולים, ארגונים, מותגים, עסקים קטנים, עמותות וגם לעצמי, כי אני מאמינה שאם אוהבים משהו, צריך לעשות עוד ועוד ממנו.

בשנת 2021 כתבתי והוצאתי לאור ספר ילדים בשם ״עם ובלי כוונה״ ותחושת הסיפוק הגיעה לפסגות חדשות. הבנתי שהאהבה שלי ממשיכה לצמוח ומאפשרת לי להתפתח ולהפיץ את המסרים החשובים לי.

מה יותר טוב מזה?

bottom of page