top of page

לשם כך התכנסנו, לא? 

ירים את ידו מי שחושב שהעסק שלו סבבה, אבל לא משהו.

אם הרמתם, בואו נדבר על מתכון מטורף למרק שאני מכינה ותמיד קוצר מחמאות, כי אין סיבה שנבזבז אוויר על דברים אחרים... ッ

עכשיו ברצינותאני מאמינה שהעסק שלכם מיוחד.

ככזה, נדרשות המילים הנכונות, המתאימות והייחודיות שיעבירו את המסר הלאה, יקדמו וישדרגו את האופן שבו קוראים אתכם וכן את הנראות שלכם ברשת.

הקואופרטיב

כתיבת תוכן לאתר שלכם דורשת הבנה שיווקית, עסקית ואנושית מעמיקה וכמובן את שיתוף הפעולה שלכם. 


חשוב להבין שהתוכן באתר האינטרנט שלכם בא לשרת אתכם בשני מישורים:

 

הראשון - מול גולשים, לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. 

כדי שהתוכן באתר שלכם ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר נסו להתייחס אל הטקסטים כאל העובדים שלכם, אנשי שיווק שלא מפסיקים לשווק אתכם מסביב לשעון. אנשי השיווק שלכם צריכים להיות יצירתיים, להקפיד על הנעה לפעולה, על עניין, יצירתיות וכן לשמור על שפה נאותה, תחביר נכון וכתיבה מדויקת ונטולת שגיאות כתיב.

 

המישור השני - מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט.

מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרי אינטרנט, בין היתר, לפי התוכן שלהם. מדובר באלגוריתם מתוחכם שיודע להציג בראש תוצאות החיפוש אתרי אינטרנט שיש בהם תוכן איכותי עם ערך מוסף לגולשים.

זה אומר שהתוכן באתר שלכם חייב לקרוץ, לאותת, להוכיח את עצמו ולהשתמש בשלל כלים שמתעדכנים ללא הפסקה, כמו כותרות אטרקטיביות, מילות חיפוש פופולריות וכן הלאה.

מוזמנים לקבוע איתי פגישה על קרמבו. נשב, נכיר ונראה מה מתאים וכדאי.
קרמבו
bottom of page