top of page
  • עדי רוזנולד-דנטס

דף ״אודות״ שהופך גולשים ללקוחות


עם השנים, אנשים נוטים לסמוך ולתת אמון באינטרנט יותר ויותר אך למרות זאת, הוכח כי מרבית הגולשים לא יתקשרו עם עסק בטרם יקראו עליו קצת מידע. זאת אחת הסיבות העיקריות שעמוד האודות הוא אחד העמודים הנצפים ביותר באתר שלכם ועליכם לספק בו את הצורך של הגולש במידע אמין, נגיש וברור.

אם כך, ביססנו, כי דף האודות הוא דף משמעותי ומהותי בכל אתר. הנה כמה נקודות ״גזור ושמור״ שכדאי שתתייחסו אליהן:

מומלץ שדף האודות יכלול עד 300 מילים המתארות את בעל העסק, את החברה, את ה״מי״ ואת ה״מה״.

דף האודות יכול להיכתב בגוף ראשון - סטייל ״נעים מאוד, אני עדי ואני מספקת שירותי כתיבה ועריכת תוכן לאתרי אינטרנט וכן למדיה חברתית. באמתחתי 7 שנות ניסיון בתחום…״ וכן הלאה.

דרך נוספת לנסח את האודות היא לכתוב ״על״ - ״ברוכים הבאים לאתר של עדי רוזנולד-דנטס, כותבת תוכן מנוסה, עורכת לשונית ובעלת ניסיון רב בכתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט ולמדיה החברתית״.

חשוב שהאודות יהיה כתוב במדויק, בצורה מזמינה וברורה, ללא שגיאות כתיב או בעיות תחביר.

הימנעו משימוש ב״השירות המהיר ביותר״/ ״הניסיון הרב ביותר״/ ״המקצועית ביותר״ וקרובי משפחתם. הם מעוררים לכל הפחות תנועת ביטול או גיחוך (ולא במובן החיובי של לשעשע את הלקוח) ולעיתים אף אנטגוניזם וזלזול, רגשות שלא היינו רוצים לעורר בגולשי האתר המושקע והמקצועי עליו עמלנו.

חלקו לפיסקאות, הימנעו מבלוק טקסט מאסיבי ומבהיל והקפידו על מבנה זורם, הן טקסטואלית והן ויזואלית.

ציידו את דף האודות בתמונה אחת לפחות או בהמחשה ויזואלית שתמשוך את העין ותכניס עניין נוסף בעמוד.

הסתבכתם עם כתיבת האודות? השתמשו בראיון כדי להניע את ההשראה: שאלו את הלקוח (או את עצמכם) את השאלות העיקריות שעליהן אמור להיות מענה בדף האודות, למשל מי אתם, מה אתם עושים, מתי הוקם העסק, מה ה״אני מאמין״ שלכם וכן הלאה.

כעיקרון מנחה להתנהלות בעת כתיבת התוכן לאתר - נסו לחשוב מה אתם, כגולשים, הייתם מחפשים בעמוד הזה, מה היה מדבר אליכם ומה היה מעורר סלידה.

דבר נוסף, לא להשמיץ או לכתוב בגנותם של מתחרים. בלי ״כולם מבטיחים ואנחנו מקיימים״, בלי סיסמאות שיש בהן זלזול או נימה של התרסה. זה לא מכבד את המותג שלכם ולא מזמין את הגולש להפוך ללקוח.

זיכרו שהלקוח הוא העיקר. הגולש הוא המוקד שלשמו התכנסתם ולכן המידע, התמונות, העיצוב וכמובן המלל המצוי באתר שלכם אמור לגרום לו לרצות להישאר ולדעת עוד על פועלכם ועליכם.

רוצים שנציץ בדף האודות שלכם? כיתבו אלינו.


bottom of page