top of page
עדי רוזנולד-דנטס

אין כמו ב(דף ה-)בית


דף הבית הוא שיקבע האם הגולש יישאר באתר שלכם וימשיך לשוטט לו או - שלא. אל תקלו ראש בבחירת המילים, הטקסטים והשימוש בהנעה לפעולה.

ריכזנו עבורכם מספר נקודות שחשוב שתתנו עליהן את הדעת בדף הבית:

  • חשוב מאוד שדף הבית יכלול את הלוגו של העסק וכן פיסקה שיווקית כלשהי, כזו שתבהיר לגולש לאן הגיע.

  • דף הבית צריך לכלול תפריט ברור ונוח לשימוש אשר מציג את העמודים שיש באתר ומאפשר ניווט קל ביניהם.

  • הקפידו לציין במקום בולט דרך מהירה ליצירת קשר - אם זה מייל, טלפון או טופס ייעודי.

  • אם יש באתר שלכם תוכן שמתעדכן אחת לX, חשוב שיהיה לזה ביטוי בעמוד הבית - דוגמת ״כתבת החודש״.

  • חשוב לכם שהגולש המזדמן יקרא תוכן ספציפי או יהיה מודע לקיומה של הטבה כלשהי? תנו לו הפניה אליה כבר מדף הבית. יש לכם מבצע לוהט לקראת חנוכה? עצבו כפתור מדליק שאי אפשר שלא ללחוץ עליו ונסו לשדך לו גם מלל יצירתי. כפתורי ״לחץ כאן״ או ״קרא עוד״ הם לגיטימיים ומוכרים, אבל… ירים את ידו מי שמסתפק ב״לגיטימי״ ו״מוכר״ באתר שלו.

  • לכו על עיצוב מדויק ונעים שלא יתיש את הגולש - בלי יותר מדי אנימציה, גימיקים ואובר-צבעוניות, אלא אם נדרשת מתוקף אופיו של העסק או המותג.

סיימתם? קיראו שוב את התוכן, ליחצו על כפתור ה״אופטימיזציה״ שקיים אצלכם בראש, תקנו את הדורש תיקון, שפרו את הדורש שיפור וטיפחו לעצמכם על השכם על הדורש טפיחה.

החלטתם לשבור מוסכמות, ללכת נגד הרוח ולייצר דף בית מקורי שאינו עומד בכללי הנורמה הרווחת? עשו זאת. האתר שלכם אמור לשקף אתכם, את העסק שלכם ואת הייחודיות שבו.

רוצים להתייעץ איתנו על דף הבית שיצרתם? צרו איתנו קשר


bottom of page