top of page

ניהול סושיאל לעסקים

בואו נודה באמת, היום כולם נמצאים ברשתות החברתיות... כוווולם!

אבל האם אתם באמת שם? או שאתם מעלים פוסט פעם בשבוע, מקווים לטוב, מחזיקים אצבעות, נושכים שפתיים טוב טוב ובסוף מתבאסים שכלום לא קורה?

אם המטרה שלכם היא להפוך גולשים מזדמנים או אפילו נאמנים ללקוחות של ממש, פוסטים אקראיים וחסרי אופי הם לא הדרך. יותר מזה - זה לא שיווק.

צריך אסטרטגיה! כן, נו, המילה הזאת שנחרשה כל כך הרבה בעשור האחרון אבל וואלה, בקטע מוצדק.

אז חברות גדולות וארגונים לרוב ייעזרו בשירותיהן של חברות חיצוניות על מנת לתחזק, לתפעל ולהניע את העמודים העסקיים, אבל בעלי עסקים קטנים ובינוניים נוטים לעיתים קרובות להתמודד עם העניין כשהם נטולי ליווי מקצועי, ניסיון, ידע או תוכנית.

זה מה שאני מציעה, בייסיקלי. ניהול דפי פייסבוק עסקיים וחשבונות אינסטגרם לבעלי עסקים שמבינים שסושיאל זה ממש לא רק nice to have אלא הכרח של ממש כשרוצים לייצר חיבור אמיתי, משמעותי, בעל ערך ועומק עם הגולשים.

Food blog

אני יכולה לקחת מכם את המפתחות ומה שעבורכם אולי נחשב לכאב-ראש-ברמת-פרסומת-לאדוויל, עבורי הוא רגע של עניין, אתגר ופרקטיקה. כזה.

איך זה עובד? טוב ששאלתם.

את הדרך הנכונה נמצא יחד, בפגישה של תאום ציפיות, הגדרת מטרות ותכנון רלוונטי שיוכל להוציא אתכם מהמרה השחורה של ״יואו-צריך-

לפרסם-היום-פוסט״.

כן, זה כולל קרוסלות, סרטוני רילס, סטוריז ומה שרק יתאים למותג הייחודי והמיוחד שהוא אתם.

וכן, אני יודעת שזה יכול להיות קצת מפחיד - לסמוך על מישהו אחר שיהיה הקול שלכם. בדיוק בגלל זה חשוב שנוודא שיש בינינו התאמה,

שאנחנו מיישרים קו ושהמטרה שלנו היא משותפת מההתחלה ועד הסוף.​

למי זה מתאים?

וואו, הרשימה ארווווווכה ארוכה אבל המכנה המשותף הוא אחד: בעלי עסקים שרוצים שיכירו אותם, שיראו אותם, שידברו עליהם, יעקבו אחריהם ויאמינו בהם.

אין חשוב מזה בעידן של השיווק הדיגיטלי כיום.
 

רוצים לקבל פרטים נוספים?

צרו קשר ממש כאן ומצמצו פעמיים אם לחצתם.

Bathroom Tiles
bottom of page