SEO

August 2, 2016

 

מבולבלים? אתם לא לבד.

 

אנחנו חיים בתקופה דיגיטלית מורכבת ופשוטה גם יחד. אינספור אפשרויות המלוות בשלל מושגים בהם פוגשים פה ושם ולא תמיד נעים לשאול במה מדובר ומה זה אומר.

אנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר בדברים.

שנתחיל?

 

אם כך, SEO ראשי התיבות של Search Engine Optimization.

בתרגום לא כך כך חופשי - אופטימיזציה למנועי חיפוש. בתרגום חופשי יותר - קידום אתרים במנועי החיפוש.

 

מרבית הגולשים לא יחפשו מעבר לדף התוצאות הראשון או לכל היותר השני, מה שאומר שבעלי אתרים שואפים להופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

 

כאשר מחפשים בגוגל מקבלים שני סוגים של תוצאות - 

 

הסוג הראשון: פרסומות. 

הפרסומות יכולות להיות מסוג Pay Per Click advetising, שהן פרסומות המשולבות בראש העמוד והתשלום עבורן מתבצע Per כניסה דרכן לאתר.

סוג נוסף של פרסומות - Ads, שהן פרסומות המופיעות בצד העמוד.

 

הסוג השני של התוצאות המתקבלות בגוגל הן התוצאות האורגניות - אלה תוצאות שמתקבלות מהזנת מילת חיפוש על ידי המשתמש.

המטרה של הSEO היא להביא את האתר לעמוד הראשון של התוצאות הללו.

 

איך עושים את זה?

התשובה במרחק קורס בניית אתרים קצר וקולע.

Share on Facebook
Please reload

כתבות אחרונות

August 2, 2016

Please reload

© כל הזכויות שמורות לקואופרטיב 2017

  • Facebook - White Circle
  • Facebook - White Circle
לוגו הקואופרטיב
ווטסאפ