כבר הגעתם למסקנה המתבקשת שהעסק שלכם זקוק לעמוד פייסבוק עסקי המנוהל כמו שצריך, בצורה עקבית ומעניינת? 50% כבר עשיתם.
עמוד פייסבוק מדויק לעסק שלכם הוא בגדר Must בימינו אנו, בין אם אתם ביזנס של אדם אחד ובין אם אתם עומדים בראש רשת חנויות גדולה.
אז - עמוד עסקי יש ועל כך ברכותינו. האפשרות לקדם אותו בצורה ממומנת שרירה וקיימת ואין בה כל רע, אך לא התכנסנו כאן היום על מנת לדון בה (ריח של ספוילר נישא באוויר…) אלא אם בקידום אורגני.
נתחיל בלהבין מהו בעצם קידום אורגני.
לקדם בצורה אורגנית בפייסבוק פירושו קידום הדף העסקי מבלי להשתמש בקידום ממומן המוצע על ידי פייסבוק. מדובר בעצם בקידום המתבסס על התוכן המועלה בעמוד, על פוסטים, על חשיפה הדרגתית ו-ויראלית ועל התמדה. הרבה התמדה.
איך תדעו לקדם את העמוד שלכם בצורה אורגנית? התחילו בלהבהיר לעצמכם כמה נקודות חשובות:
ראשית, שאלו את עצמכם מי קהל היעד שלכם. ברגע שתגדירו לעצמכם אל מי אתם מדברים וכותבים, יהיה לכם קל יותר למצוא את השפה של המותג שלכם ולעניין את הקהל הרלוונטי לכם בתוכן שיעורר בו רגש ורצון להיות מעורב (דהיינו - לייקים, שיתופים והמשך מעקב פעיל אחריכם).
שנית, הקפידו להעלות המחשות ויזואליות, AKA תמונות וסרטונים. הפוסטים שלכם והתוכן שתעלו צריך להיות מלווה באלמנטים המושכים את העין, הן מבחינת החשיפה של פייסבוק שהיא גדולה ורבה יותר לתוכן ויזואלי והן כיוון שרוב הגולשים יעצרו לקרוא את הפוסט רק לאחר שהתמונה שמלווה אותו משכה את תשומת ליבם. שימו לב שאתם משתמשים בחומרים מותרים ונטולי זכויות יוצרים.
הנקודה השלישית שעל הפרק - הנעה לפעולה. תנו לגולשים ולקהל העוקבים סיבה להפוך ללקוחות שלכם: זו יכולה להיות הנחה מיוחדת, צ׳ופר בלעדי, תחרות נושאת פרסים (כמובן בהתאם לחוקים ולמגבלות של פייסבוק) ועדכונים לפני כולם בחידושים שהכנסתם בעסק שלכם.
כלי נוסף העומד לרשותכם הן קבוצות הפייסבוק השונות. אתם ודאי יודעים שהרשת החברתית עשירה בקבוצות העוסקות במגוון נושאים ונישות ובכל אחת מהן מדיניות שונה הנוגעת לפרסום, כך שעליכם לקרוא אותה בעיון ולכבד את כללי הקבוצה. אם ידוע לכם שקהל היעד שלכם עשוי להימצא בקבוצה כלשהי, זו עשויה להיות הזדמנות טובה לחשוף את העמוד העסקי שלכם בה. יתרה מזאת, תוכלו להציע הטבה בלעדית לחברי הקבוצה.
מידע חיוני ומעשי על האפשרויות הטמונות בניהול עמוד פייסבוק עסקי תוכלו ללמוד בקורס פייסבוק שלנו.
אתם יותר ממוזמנים לעקוב אחר העמוד של הקואופרטיב בפייסבוק.
ניפגש שם. :)
Comments