כמה פעמים שמעתם את המשפט ״התוכן הוא המלך״?
ובכן, את הפוסט הזה נקדיש להוד רוממותו וכדי להיות יעילים, החלטנו ללכת על 5 נקודות למחשבה.
♛ לפני הכל, חשוב לנו שתבינו שתוכן הוא מעבר לטקסט כתוב. כשאנחנו מדברים על תוכן אנחנו מתייחסים כמובן למילה הכתובה, אבל גם לתמונות שממחישות את המילים, אינפוגרפיקות, איורים וכל המחשה ויזואלית רלוונטית.
♛ חלאס עם הנסיונות למכור. כולנו הגענו לסף רגישות בעייתי פלוס בכל הקשור לשיווק יתר באמצעות כתבות וטיפים. האמינו לנו, אינפורמציה יעילה, תוכן איכותי וערך אמיתי הם שיעוררו בגולשים עניין להשאיר פרטים, ללחוץ על קישורים ולבקש מידע נוסף.
♛ כיתבו את הרוח שלכם - נסו שלא לכתוב בשפה גבוהה מדי אך כמובן אל תיפלו לסלנג יתר, אלא אם זו הנימה המזוהה עם המותג שלכם. כתיבה בשפה יומיומית יחסית, שימוש בדוגמאות שקל להזדהות איתן והתייחסות לאנקדוטות מחיי היומיום הן דרכים נעימות לגרום לקורא לרצות להמשיך ולהתעניין עד הסוף.
♛ נראות - חלוקה לפסקאות שיהפכו את הקריאה לא רק לנוחה יותר, אלא גם לנעימה לעין. אם יש היררכיה מסוימת בכתיבה, הוסיפו תבליטים או מספור.
♛ גוגל, הו גוגל - נכון, נכון, אין ספק ששימוש בביטויי המפתח שלכם הוא חשוב לקידום האורגני שלכם א ב ל אין צורך לחזור על הביטוי טו מאץ׳.
הכתיבה צריכה להיות זורמת, קולחת וטבעית ככל האפשר. אתם יכולים לסמוך על מנוע החיפוש הגדול בעולם שיזהה על מה הכתבה, במה עוסק המאמר ומה ערך הקישורים שאתם מצרפים לטקסט. יתרה מכך, אל תשכחו שבצד השני של הסיפור יושבים גולשים בשר ודם שמקדישים מזמנם היקר כדי לרפרף על הכתבה ולהחליט האם שווה להתעמק בה. חזרה על אותן מילות מפתח היא לכל הפחות מעצבנת ולכל היותר - סיבה שתגרום לגוגל לא לקדם את פרי עמלכם.
בפעם הבאה כשאתם מחליטים להקדיש את הזמן לכתיבת תכנים לאתר שלכם, זיכרו את הנקודות הללו ולאחר שכתבתם, קיראו ונסו לחשוב האם אתם עצמכם הייתם שמחים לפגוש את הטקסט הזה שזה עתה קראתם, להתעמק בו ולהקדיש לו מזמנכם.
כתיבה נעימה ויחי התוכן.
Comments