top of page
  • עדי רוזנולד-דנטס

יונה עם עלה של ניוזלטר


שמחה רבה, פסח בא ועימו שלל איחולים אביביים שתרצו לשלוח ללקוחותיכם, נכון?

בשנים האחרונות מבינים מרבית העסקים, קטנים כגדולים, את חשיבות שימור ושיפור הקשרים עם הלקוחות. גם עסקים זעירים שבעבר בקושי השתמשו במערכות דיוור, החלו להפנים את הכלי המאפשר שמירה על קשר שוטף עם הלקוחות, משלוח הודעות על חידושים, מבצעים, הטבות ועוד.

קיימות אי אלו מערכות ליצירת ניוזלטר ודיוורים, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות והן שונות זו מזו בעיקר בממשק המשתמש, ברמת הפשטות שלהן ובאפשרויות העיצוב המוצעות בהן.

גם אם עניין הדיוור זר וחדש לכם, אל דאגה. עם הזמן תלמדו עוד ועוד מיכולות המערכת הנבחרת ותצליחו להפיק ממנה יותר ויותר.

נוכחנו לגלות כי מרבית העסקים בישראל מעדיפים להשתמש במערכת בעברית - גם כי מתאפשר לשלוח דרכה דיוורים בשפה המקומית וגם מטעמי קבלת תמיכה וסיוע בארצנו הקטנטונת ובשפת האם הרווחת. המערכות המקומיות נותנות מענה נהדר לצורך קיים ולרוב אף מבצעות התאמה לצרכי השוק המקומי, בהתבסס למקובל ולקיים בשוק הבינלאומי.

חלק ממערכות הדיוור המקומיות מציעות גם אפשרות לבנות עמוד נחיתה בצורה קלה ואינטואיטיבית, לרוב ללא תוספת תשלום.

למה זה טוב לכם? כי ברבים מהמקרים בהם תרצו להגדיל את מאגר הלקוחות הרשומים במערכת הדיוור, תרצו להשתמש בעמוד נחיתה ייעודי וכשהוא חלק אינטגרלי מהמערכת, תוכלו להתנסות בעצמכם, ללא שימוש בבעל מקצוע חיצוני שעבורו ייתכן ותצטרכו למתוח את התקציב עד מעבר לגבול היכולת שלכם.

לענייננו…

מערכות מסוימות הן נוחות לשימוש וקלות יותר להבנה, בעוד שאחרות מתהדרות במגוון רחב יותר של אפשרויות מתקדמות ומתוחכמות. שימו לב שאם יש לכם צרכים מיוחדים, כדי שתעשו בדיקה עצמאית אל מול המערכות השונות על מנת להבין מי מהן תומכת בדרישות והצרכים שלכם. נוכחנו לגלות כי רוב העסקים השוקלים שימוש במערכת דיוור, זקוקים למערכת שתשלח ניוזלטרים ומסרים באמצעות המייל, או לכל היותר שליחת הודעות סמס. ואם בסמסים עסקינן - אנחנו מציעים שאם אתם זקוקים למערכת שתשלח אלפי הודעות סמס מדי חודש בחודשו, השקיעו בפיתרון ייעודי למטרה זו.

חג האביב מתקרב בצעדי ענק ואין זמן טוב מההווה להתחיל לדוור ללקוחותיכם.

רגע אחרי שבחרתם במערכת המתאימה לכם ורגע לפני שלחצתם על ״שלח״, זיכרו שאיחולי חג שמח נראים טוב יותר כשהם ייחודיים, מעוצבים בצורה נעימה לעין ונטולי נימה מכירתית בוטה.

תודו לנו אח״כ או יותר טוב מזה, שילחו לנו איזה דיוור עם הטבה במייל.

חג אביב שמח ושליחה נעימה.


bottom of page