top of page
  • עדי רוזנולד-דנטס

בואו נדבר על התדמית שלכם. אה, על כתבת התדמית שלכם

אחת המטרות העיקריות שלנו כבעלי עסקים היא שכמה שיותר אנשים ייחשפו לתכנים שלנו, יכירו אותנו ויבחרו לצרוך מאיתנו, לקנות מאיתנו וליהנות מהשירותים שאנחנו מציעים.

אחת הדרכים היעילות לקדם את האג׳נדה הזו היא הפצה של תוכן, כתבות ומאמרים ברחבי הרשת, כחלק מפעילות אסטרטגית מתוכננת היטב.



אז מי ומה את, כתבת תדמית?

כתבת תדמית אמורה לשרת מספר היבטים: 

היא צריכה להיות מסקרנת לקריאה, לאפשר היכרות עם הנפשות הפועלות ורצוי שגם תשלב את הסיפור האישי בתוכן הכתבה.


כתבת תדמית איכותית מבליטה את היתרונות היחסיים של העסק והמותג ומשלבת ראיון או ציטוטים של בעל העסק כשהוא מדבר על תחום העיסוק שלו, מספר אנקדוטות על המצב בשוק, על הביקוש בתחום, טרנדים וכן הלאה. 

הקורא מקבל מידע אינפורמטיבי מצוין, נתונים סטטיסטיים, תחזיות ועדכונים, כאשר מי שמספק לו את כל אלה הוא בעלים של עסק, איש מקצוע מנוסה, מה שמחזק את המיתוג ומבסס את הבעלים כאוטוריטה בתחומו.


בנוסף ליתרון שבהפצת בשורה והעברת מסר לגולשים שקוראים את הכתבה, כתבת תדמית יעילה במידה רבה לקידום במנועי החיפוש (AKA גוגל), לחיזוק המוניטין ברשת ולחשיפה משמעותית וכה רצויה (לשם כך התכנסנו, רק מזכירים).

אוקיי, יש כתבה. מה עושים איתה?

זיכרו - הכתבה נמצאת ברשת באופן קבוע, כך שניתן לעשות לה שיווק מחודש בהתאם לצורך, לתקופה ולתוכנית האסטרטגית שגיבשתם מבעוד מועד.


את הלינק לכתבת התדמית ניתן להטמיע בנכסים דיגיטליים כמו דף פייסבוק, אינסטגרם, דפי נחיתה, אתרים, כחלק מניוזלטר ועוד. בנוסף, אפשר להשתמש בה לפרסום בעיתונות ולצרכי יח"צ שונים.

במידה והעסק שלכם מקומי וקהל היעד שלכם מורכב מהקהילה בה אתם חיים ותושבי עירכם, תוכלו אף להדפיס את הכתבה על גבי פלייר מעוצב ולשים בתיבות הדואר באזור הגאוגרפי הרלוונטי.


לסיכום

כבעלי עסקים, אנחנו נדרשים להמציא את עצמנו מחדש שוב ושוב, לאתגר את עצמנו גם על מנת לגייס לקוחות חדשים וגם כדי להישאר בתודעה של מי שכבר נחשף אלינו ומכיר את כישורינו וכשרוננו. 

נכון, קיימים כלים רבים, שיטות וטכנולוגיות, אבל הוכח שוב ושוב שלתוכן איכותי אין תחליף.

bottom of page