• עדי רוזנולד-דנטס

״אין צורך, אני אבנה את האתר שלי בעצמי״

סיבה אחת מני רבות לכך שלהרבה עסקים אין היום אתר אינטרנט מקורה בהעדפה של בעלי העסקים לבנות את האתר באופן עצמאי, על פני להעביר את הפרויקט לחברת בניית אתרים חיצונית. 

המחשבה שעומדת מאחורי התפיסה הזאת מבוססת לעיתים על גישת ה״אין מי שמכיר את העסק שלי טוב ממני״, בשילוב ״למה אני צריך איש מקצוע כשכל האמצעים לבניית אתר עומדים לרשותי אונליין?״ ובתיבול ״זה עולה ימבה כסף ואני לא רוצה לחכות עם זה לימים שיהיה לי״.




בפועל?

בעלי עסקים רבים מתחילים לבנות לבד את אתר האינטרנט של העסק ואז מפסיקים, ממגוון סיבות. חוסר זמן, היעדר ידע מקצועי מספק, אי היכולת הטכנית להתמודד עם האתגר, או שילוב כזה או אחר ביניהם.



הדגשנו בעבר ונמשיך להדגיש גם בעתיד - אתר אינטרנט הוא לא פוסטר שנח לו אי שם ברשת. האתר צריך למלא כמה וכמה תפקידים: 


  • ראשית, האתר צריך להיות מאופיין כמו שצריך כדי שמי שייקלע אליו יבין לאן הגיע, איפה נמצא מה שמעניין אותו, ולמה כדאי לו להישאר

  • הוא צריך להיות מזמין ומסביר פנים גם למי שכבר נהנה מכם וגם למי שזו הפעם הראשונה שנחשף לקיומכם

  • הוא צריך לבטא את המסרים של העסק ולתמלל אותם בצורה ברורה וקולעת לקהלי היעד הרלוונטיים

  • הוא שואף ליהנות מדירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל

  • הוא צריך להיות מעוצב בצורה הולמת, כזו שתחמיא למיתוג של העסק ותעביר את האופי שלו באופן ויזואלי

  • הוא צריך להיות עדכני ומעודכן - הן טכנולוגית והן מבחינת התוכן שבו

  • הוא צריך להזמין את הגולש להיות פעיל ולאפשר יצירת קשר בכמה דרכים שונות, כדי שיהיה קל ונוח לכל מי שרוצה לפנות, לשאול ולהתעניין

וכו׳, וכו׳… וכו׳.



לא נתעלם אף לא לרגע קט מהעובדה שאתר אינטרנט שיתוכנן, יאופיין, יעוצב וייבנה על ידי חברה מקצועית כמובן גם יעלה כסף, אבל בואו נשים את זה רגע על השולחן (רגע לאחר שנוודא שהוא נקי) - 

הזמן הרב שיושקע מצידכם לבניית האתר גם הוא יקר

התוצרים שיתקבלו מאנשי מקצוע יהיו, ובכן, מקצועיים יותר וימקסמו את היכולת של הגולשים לחוות אתכם דרך האתר

רוב חברות בניית האתרים וסוכנויות הדיגיטל מוכנות לחלק לימבה תשלומים ולפרוס את העלות שעל הפרק בצורה נוחה, כך שההוצאה החודשית תהיה מינורית-עד-סבירה-בהחלט.



כל מה שנשאר לעשות הוא לדבר עם כמה וכמה גורמים מקצועיים, לתחקר, לשאול ולחפש את התחושה הטובה הזאת בבטן…



אנחנו לא כותבים לכם ״מרגישים את זה?״ או ״נו, אתם עוד כאן?״

להיפך. אנחנו מקווים שאתם יושבים מחויכים מול המסך ומבינים שאנחנו כאן בשבילכם.

ווטסאפ